نرم افزار مرکز تماس ابزاری ضروری برای شرکتها جهت مشارکت در بازاریابی ، پشتیبانی از مشتری و سایر اشکال ارتباطات شرکتی است. یکی از مزایای اصلی این سیستم این است که می تواند چندین کانال ارتباطی را با یک بستر واحد مدیریت کند. این یک برنامه مستقل به شرکت ها می دهد:

    Email

    Live Chat

    SMS texts

    Social Media

    Instant messaging

در اینجا لیستی از ده سیستم برنامه کاربردی مرکز تماس ویپ وجود دارد اگر برای فعالیت های در حال رشد خود به دنبال راه حل مرکز تماس هستید.

خدمات VoIP Monster برای مشاغل کوچک

Monster VoIP یک سیستم تلفنی میزبان یکپارچه است که قادر است چهار مرکز داده را با پشتیبان گیری و اضافه کار میزبانی کند. قابلیت های تأمین خودکار اتصال فوری را تضمین می کند که نیازی به پیکربندی دستی ندارد. ارتباطات تجاری خود را با Monster VoIP با قیمتی مقرون به صرفه با تنظیمات شخصی شده برای ارتباطات یکپارچه بهبود ببخشید.

ویژگی های VoIP هیولاMonster

  • سیستم تلفنی میزبان
  • صف تماس و ضبط تماس
  • نظارت بر تماس
  • اتصال فوری با تهیه خودکار
  • تحرک
  • ابزاری واحد برای جلسات آنلاین و کنفرانس وب
  • سیپ ترانک

Zendesk

Zendesk یکی از بهترین نرم افزارهای مرکز تماس VoIP است که به ماژول های جداگانه پایگاه دانش قابل ارتقا متکی است. نسخه اصلی نرم افزار Zendesk شامل چت ، مدیریت تماس و پایگاه دانش است. نسخه اصلی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ایده آل است. یکی از بهترین ویژگی های این برنامه خاص Zendesk Talk است. این یک سیستم بلیط پشتیبانی یکپارچه دارد که به تیم های خدمات مشتری امکان می دهد از طریق چندین کانال پشتیبانی ارتباطی سریع داشته باشند. ویژگی های فعال گفتگوی زنده ، تیم فروش را قادر می سازد تا منجر به فروش شود.

ویژگی های Zendesk

  • سلام سفارشی
  • تماس ورودی و خروجی
  • پیامک و پیام کوتاه ورودی
  • شماره های محلی و رایگان
  • پیامک و اعلان های خروجی
  • تماس های مسیریابی و صف
  • پیام صوتی

Freshcaller

Freshcaller یک مرکز تلفن ابری مبتنی بر ابر است که برای شرکت های کوچک و متوسط ​​ایده آل است. این سیستم یک سرویس نگهداری کم است که نیازهای پشتیبانی مشتری را تسهیل می کند. بهترین ویژگی Freshcaller این است که روی مرورگر کار می کند ، که نشان می دهد می توانید مستقیماً از مرورگر شماره گیری و دریافت کنید.

ویژگی های تازه فروش

  • شماره های محلی و بین المللی بدون هزینه را خریداری کنید
  • اعداد غرور در بیش از 40 کشور
  • بینش مرکز تلفن در زمان واقعی
  • تماس ها را به نمایندگان مناسب ضبط و مسیریابی کنید
  • تماسها را به شماره های تلفن همراه هدایت کنید
  • نامه صوتی

RingCentral مرکز تماس

RingCentral یک سیستم نرم افزاری کامل مرکز تلکام ایران است که ارتباطات یکپارچه ای را برای کمک به مشاغل در مدیریت مشارکت مشتری ارائه می دهد. با استفاده از ابزارهای تعاملی مانند برنامه های نظرسنجی مشتری ، مدیریت نیروی کار ، تجزیه و تحلیل گفتار و متن و ابزارهای مدیریت کیفیت اطمینان می دهند که همیشه با مشتریان و تأمین کنندگان خود در ارتباط هستید.

ویژگی های RingCentral

  • سیستم مبتنی بر ابر با گزارش در زمان واقعی
  • قابلیت های تحلیلی
  • پشتیبانی از ساخت در برنامه های شخص ثالث
  • عملکرد نماینده مرکز تماس بهبود یافته است
  • نگه داشتن مجازی ، ضبط تماس و مسیریابی نامه صوتی
  • گپ بزنید و مرور مشترک کنید

YTel

 

Ytel یک برنامه API و یک ماژول مرکز تماس ویپ است که با ارائه یک سیستم ارتباطی موثر به شرکت ها در بهبود تولید و فروش خود کمک می کند. این نرم افزار مرکز تماس روشی م ofثر در ارسال ایمیل به مشتری است. با خدمات مبتنی بر ابر ، شرکت ها می توانند از پیامک ، ضبط مکالمه ، فراپیام ، رسانه های اجتماعی و گزارش کارزار در یک پلت فرم واحد استفاده کنند.

ویژگی های YTel

  • خدمات پیام کوتاه
  • تماس های تلفنی که می توانند به پست صوتی هدایت شوند
  • پیگیری تماس ، انتقال مستقیم
  • پیام و برنامه نویسی صوتی
  • پرورش سرب

مرکز تماس ابر Vocalcom

Vocalcom Cloud Contact Center یک سیستم 100٪ مبتنی بر ابر است که ایمیل ، پیام کوتاه و دسته های رسانه های اجتماعی را در یک پلت فرم یکپارچه برای استفاده آسان فراهم می کند. اگر می خواهید ارزش بیشتری برای پول داشته باشید ، Vocalcom WebRTC را انتخاب کنید که خدمات گفتگوی وب ، ارتباط صوتی ، ویدئویی و مرور مشترک را ارائه می دهد. ویژگی های ضبط تماس آن به نمایندگان فروش این امکان را می دهد تا با مشاهده داده های قبلی در مورد مشتری خاص ، تجربه بهتری از مشتری را ارائه دهند. بهترین قسمت این نرم افزار مرکز تماس VoIP مبتنی بر cloud این است که برای راه اندازی و ایجاد تغییرات لازم در صورت وم نیازی به اعتماد به یک متخصص فنی نخواهید داشت.

ویژگی های Vocalcom

  • پایگاه دانش داخلی
  • مسیریابی متنی در زمان واقعی
  • خدمات مانیتورینگ مرکز تماس ساده
  • ضبط تماس و صفحه
  • تعامل در شبکه های اجتماعی

CallTrackingMetrics

CalltrackingMetrics یکی از بهترین نرم افزارهای مرکز تماس است که ارتباط کلی کسب و کار شما را از طریق تجزیه و تحلیل تماس بهبود می بخشد. این سیستم از نظر فنی یک مدیریت ردیابی تماس و بازاریابی است.

10 بهترین نرم افزار مرکز تماس VoIP در سال 2020

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

های ,، ,مرکز ,یک ,سیستم ,ویژگی ,مرکز تماس ,است که ,ویژگی های ,می دهد ,می کند ,سیستم تلفنی میزبان

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

حوزه شهید اخلاقی فنوج مشاوره دکتر بالاوندی محمدعلی قنبری تعمیر شیشه سکوریت , 09121279023 ایران سایت اجاره خانه در ترکیه کریمی مشاور بیمه درب آکاردئونی خیبر تعمیر لپ تاپ و تلویزیون در تهران روغن زالو طبی ارزان